Tomaszów Mazowiecki

Aktualności

Porządek obrad VII sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego

Porządek obrad VII sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego
Luty 19
08:52 2015

25 lutego 2015 roku (środa) o godz. 12.00 w sali nr 22 Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. przy ul. POW 10/16 odbędzie się VII sesja Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z następującym porządkiem obrad.

 

  1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.

  2. Przedstawienie porządku obrad VII sesji Rady Miejskiej.

  3. Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia
    28 stycznia 2015 roku.

  4. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Nowy Port nr 48.

  5. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, położonej
    w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. św. Antoniego nr 65/67.

  6. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki, położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Warszawskiej nr 70, ul. Warszawskiej
    nr 68, 68A i 68B.

  7. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Integracji Społecznej Osób Uzależnionych i Ich Bliskich” za 2014 rok.

  8. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Przeciwdziałania Narkomanii
    na lata 2014 – 2015” za 2014 rok.

  9. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej za 2014 rok.

  10. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Wspierania Rodziny na lata
    2013 – 2015” za 2014 rok.

  11. Sprawozdanie z realizacji „Miejskiego Programu Przeciwdziałania Przemocy
    w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2014 – 2016”
    za 2014 rok.

  12. Apel w sprawie poparcia inicjatywy Prawa i Sprawiedliwości o poddanie
    pod referendum ogólnokrajowe sprawy przyszłości Państwowego Gospodarstwa Leśnego „Lasy Państwowe” i Polskiej Ziemi.

  13. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami
    oraz z wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.

  14. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej
    i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.

  15. Interpelacje i wnioski radnych.

  16. Korespondencja i sprawy różne.

  17. Zamknięcie obrad VII sesji Rady Miejskiej.

Zobacz również

Skomentuj

Archiwa