Zmiany w obsłudze interesantów Starostwa
Od poniedziałku 21 września 2020r. pracownicy Starostwa przy wejściu do budynku będą kierować interesantów do poszczególnych wydziałów biorąc pod uwagę zachowanie niezbędnych środków bezpieczeństwa sanitarnego. Będzie możliwość osobistego załatwienia spraw w każdym wydziale Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim.
Urzędnicy wyposażeni w środki ochrony osobistej – będą przyjmować interesantów w wyznaczonych miejscach (dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi).
Wchodzących do budynku obowiązuje dezynfekcja rąk oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy wchodzący będzie musiał mieć zakryte usta i nos.
Prosimy o zachowanie bezpiecznych odległości, a w przypadku oczekiwania na załatwienie sprawy zajmowanie wyłącznie miejsc wyraźnie do tego wyznaczonych.
W przypadku dużego natężenia osób w budynku Starostwa może zajść konieczność poczekania na swoją kolej przed budynkiem.
W przypadkach kiedy jest to możliwe zachęcamy do załatwiania spraw drogą elektroniczną (w tym za pośrednictwem ePUAP) lub telefonicznie.
Wejście do budynku od ul. Szkolnej będzie możliwe dla interesantów:
Wydziału Komunikacji w sprawach związanych z:
wydawaniem praw jazdy,
oraz po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym w sprawach związanych z:
- odbiorem dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów,
- dokonywaniem adnotacji urzędowych w dokumentach rejestracyjnych (hak, gaz LPG, dopisanie współwłaściciela itp.)
- zawiadamianiem o nabyciu i zbyciu pojazdu;
Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Zarządu Dróg Powiatowych;
Wejście do budynku od ul. Św. Antoniego będzie możliwe dla interesantów:
- Powiatowego Urzędu Pracy,
- Wydziału Komunikacji w celu złożenia wniosków z zakresu rejestracji pojazdu i wyrejestrowania pojazdu (demontaż, kradzież, wywóz za granicę pojazdu) oraz w sprawie wymiany dowodu rejestracyjnego lub wtórników,
- i dla interesantów pozostałych Wydziałów Starostwa.
OBSŁUGA INTERESANTÓW z zakresu WYDZIAŁU KOMUNIKACJI:
Godziny obsługi interesantów:
7.30 do godz.15.00
wtorki 7.30 do godz. 17.00
(Aby móc dokonać opłaty w kasie prosimy o przybycie przed godziną 15.00, we wtorki przed godz. 17.00)
– odbiór dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów, dokonywanie adnotacji urzędowych w dokumentach rejestracyjnych (hak, gaz LPG, wpisywaniem współwłaściciela itp.) – po umówionej wizycie telefonicznej (Wydział Komunikacji 243, 252, 281, 444, 445, 492, 493, 495, 497, 498, 499, 555 oraz w. 406 i w.408)
– złożenie wniosku w sprawie rejestracji i wyrejestrowania pojazdu(demontaż, kradzież, wywóz za granicę pojazdu) oraz w sprawie wymiany dowodu rejestracyjnego lub wtórników: za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera, osobiście poprzez złożenie kompletu dokumentów w Informacji Starostwa.
– złożenie wniosku w sprawie praw jazdy: za pośrednictwem operatora pocztowego/kuriera, osobiście poprzez złożenie kompletu dokumentów na stanowisku obsługi praw jazdy (sala operacyjna praw jazdy).
Godziny otwarcia Starostwa Powiatowego:
poniedziałek 7.30‒15.30
wtorek 7.30‒17.00
środa 7.30‒15.30
czwartek 7.30‒15.30
piątek 7.30‒15.30
KASA czynna:
poniedziałek 7.30‒15.00
wtorek 7.30‒17.00
środa 7.30‒15.00
czwartek 7.30‒15.00
piątek 7.30‒15.00
(Prosimy o płatność przy użyciu karty płatniczej)
Istnieje również możliwość wcześniejszego dokonywania płatności przelewem na następujące konta:
Nazwa banku: GETIN NOBLE BANK S.A.
Numer rachunku bankowego |
Przeznaczenie rachunku |
53 1560 0013 2000 1462 1000 0002 |
– opłaty komunikacyjne m.in. rejestracja pojazdów, prawo jazdy, – opłata za parkowanie i holowanie pojazdów usuniętych z drogi, – opłaty za najem i dzierżawę majątku Powiatu, – opłaty za wydanie karty wędkarskiej, – opłaty geodezyjne, – opłaty za informacje o środowisku |
42 1560 0013 2000 1462 1000 0006 |
opłaty związane z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa: – użytkowanie wieczyste, – trwały zarząd, – przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, – odpłatne nabycie prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego, – najem, dzierżawa – bezumowne korzystanie z nieruchomości |
96 1560 0013 2000 1462 1000 0004 |
– opłaty za wydanie karty parkingowej dla osoby niepełnosprawnej – opłata za duplikat legitymacji osoby niepełnosprawnej |
OPŁAT SKARBOWYCH NALEŻY DOKODNYWAĆ NA NASTĘPUJĄCE KONTO:
ING Bank Śląski Centrum Korporacyjne
Nr 90 1050 1461 1000 0023 6464 4324
URZĄD MIASTA
P.O.W. 10/16; 97-200 Tomaszów Maz.
W przypadku wpłaty na konto potwierdzenie przelewu należy dołączyć do składanego wniosku
KONTAKT ZE STAROSTWEM:
Centrala: tel. 44 724 21 27, 44 724 27 50; fax 44 7242915
Sekretariat w.333, e-mail: sekretariat@powiat-tomaszowski.pl, Kancelaria w.100
Wydział Obsługi (OB)
433, e-mail: techniczny@powiat-tomaszowski.pl;
Biuro Rady Powiatu (BRP)
101, 103, e-mail: rada@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Finansowo-Księgowy i Budżetu (FKB) w. 305 – 310
e-mail: ksiegowosc@powiat-tomaszowski.pl , budzet@powiat-tomaszowski.pl
Referat Zarządzania Kryzysowego (ZK)
276, 277, e-mail: pczk@powiat-tomaszowski.pl
Referat Zdrowia i Spraw Obywatelskich (ZSO)
118, e-mail: zdrowie@powiat-tomaszowski.pl;
Referat Transportu i Rozwoju Powiatu (TRP)
224, e-mail: europa@powiat-tomaszowski.pl; z zakresu transportu w. 405 e-mail: transport@powiat-tomaszowski.pl;
Wydział Inwestycji i Pozyskiwania Środków Pomocowych (ISP)
221, 222, 241 e-mail: inwestycje@powiat-tomaszowski.pl;
Referat Administrowania Danymi Osobowymi i Informatyki (ADI)
312, 313, e-mail: informatyk@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Komunikacji (WK)
Rejestracja- w. 243, 252, 281, 444, 445, 492, 493, 495, 497, 498, 499, 555; Prawa jazdy- w. 666 oraz w. 406 i w.408; e-mail: komunikacja@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Architektury i Budownictwa (WAB)
104 – 110, e-mail: budownictwo@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa (ZRO)
205 -207, e-mail: srodowisko@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami (GGN)
Ewidencja gruntów – w. 113, 114, 159, 139; Wypisy/wyrysy: w. 115; PODGiK w. 127, 129, 120, 119, 124, 125, e-mail: geodezja@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Organizacyjny i Kadr (OK)
225, 227, e-mail: organizacyjny@powiat-tomaszowski.pl; kadry@powiat-tomaszowski.pl
Referat Kontroli (RK)
311, e-mail: kontrola@powiat-tomaszowski.pl
Powiatowy Rzecznik Konsumentów (PRK)
Tel. 44 7253090, e-mail: rzecznik@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Kultury i Promocji Powiatu (KPP)
417, 418, e-mail:promocja@powiat-tomaszowski.pl
Wydział Oświaty i Sportu (OIS)
242; e-mail: edukacja@powiat-tomaszowski.pl
Referat Zamówień Publicznych (ZP)
215, 246, e-mail:zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności (PZN)
409, 410, 416, e-mail: orzekanie@powiat-tomaszowski.pl
Samodzielne stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym (ZRD)
128, e-mail: mgaweda@powiat-tomaszowski.pl
Służba Bezpieczeństwa i Higieny Pracy (BHP)
w.102. e-mail: dbezat@powiat-tomaszowski.pl
Inspektor Ochrony Danych (IOD)
276, e-mail: iod@powiat-tomaszowski.pl
Referat Prawny (RP)
302, 303, 304 e-mail: zrp@powiat-tomaszowski.pl
adres e-PUAP: o4ua6o2y1n/skrytka
Informacje o funkcjonowaniu jednostek mających siedzibę w budynku Starostwa znajdują się na stronach internetowych poszczególnych jednostek.
KONTAKT do jednostek, które mają siedzibę w budynku Starostwa:
Powiatowy Urząd Pracy – 44 724 68 64, e-mail : loto@praca.gov.pl
Zarząd Dróg Powiatowych – 44 710 33 14, e-mail: drogi@powiat-tomaszowski.pl
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego – 44 725 08 37, e-mail: pinb@powiat-tomaszowski.pl
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie – 44 725 14 60, e-mail: sekretariat@pcpr-tm.pl
Źródło: powiat-tomaszowski.pl